מדריכים לניקיון

אנחנו שמחים לשתף אתכם בידע והניסיון הרב שצברנו במשך השנים עם מדריכים איכותיים ומקצועיים לניקיון עבור בתי עסקים, חברות ולקוחות פרטיים. מתחת תוכלו למצוא מאמרים שיספקו מענה לשאלות נפוצות בתחום הניקיון כמו: איך לבחור חברת ניקיון, דגשים וטיפים לחתימה על הסכם ניקיון, למה פיקוח על עובדים חשוב ועוד...

למה חובה להשקיע בניקוי חדר המדרגות של הבניין?

מגדלי המשרדים החדשים הם בני קומות רבות ולכן העובדים נוהגים לעלות ולרדת באמצעות המעלית בבניינים נמוכים וישנים יותר, לא קיימות מעליות ולכן העובדים עולים ויורדים באמצעות המדרגות. בנוסף לכך יש אנשים שפוחדים לעלות במעלית לאור המשך קריאה…

ניקוי משרדים – כיצד הוא שונה מניקוי בתים?

ניקוי משרדים שונה באופן מהותי מניקוי בתים עקב סיבות רבות כמו העובדה שמדובר בכמות גדולה של עובדים קבועים וגם אורחים מזדמנים, שעות העבודה הרבות והנתון שחשוב לכולם שהמשרד יהיה תמיד נקי ומסודר כיוון שהוא מייצג המשך קריאה…

מנקה VS חברת ניקיון – מה עדיף למשרד שלכם?

ניקיון המשרד הוא צורך אלמנטרי וחשוב מאד עבור כל משרד. לאחר שהנהלת המשרד קובעת עם חברת הניקיון או מנקה את אופן ההתנהלות ואת לוחות הזמנים, היא מעוניינת שכל התהליך יתקיים באופן סדיר וללא תקלות. שיטת המשך קריאה…

ניקיון של מוסדות ציבוריים

כאשר אנו מקבלים עבודות ניקיון למוסדות ציבוריים, זוהי אחריות גדולה מאד על הכתפיים שלנו. כל מוסד ציבורי בין שמדובר באוניברסיטה, אולם תיאטרון, משרד ממשלתי או כל אופציה אחרת הוא מקום שיש בו הרבה מאד תנועה, המשך קריאה…

איך לנקות משרד ב – 9 צעדים פשוטים

אנו עוסקים שנים רבות בתחום ניקיון המשרדים ועם השנים גיבשנו תוכניות מדויקות של אופן הניקיון הרוחבי, כדי להקיף כל נקודה שיש לנקות אותה ולא לדלג על אף אחת מהן. העובדים המסורים שלנו עוברים הדרכה הכוללת המשך קריאה…

ניקיון משרדים ברעננה – מה נכלל בשירות?

לקוחות פונים אלינו כדי שנבצע ניקיון משרדים ברעננה. לאור העובדה שאנו מנקים הרבה מאד משרדים של חברות הייטק וחברות אחרות ברעננה, אנו מפרטים בפניהם את כל השירות הרוחבי שאנו מעניקים לכל לקוח. ניקיון משרדים ברעננה  המשך קריאה…

איך לארגן את המשרד לפני ניקיון?

במשרדים רבים נוהגים לארגן את המשרד לפני ההגעה של עובדי ניקיון משרדים. המטרה היא לאפשר לעובדים לנקות באופן יסודי את כל המשרד ושלא יתעכבו או יבזבזו זמן יקר על סדר וארגון. אופן ארגון המשרד  במשרדים המשך קריאה…

ניקיון אולמות תצוגה בתל אביב והסביבה

אולמות תצוגה הם אולמות שיש בהם הרבה מאד פריטים למכירה ולכן המקום הוא מאד עמוס. מעבר לכך מגיעים לאולמות הללו בכל יום עובדים ולקוחות רבים ולכן שיטת התפעול והניקיון שלו שונה ממקומות אחרים כמו משרדים. המשך קריאה…

מדוע כדאי להיעזר בחברת ניקיון משרדים בתקופת הקורונה?

תקופת מגפת הקורונה הוא תקופה ייחודית עבור כל אחד מאתנו. מי שחזר לעבוד במשרדים מצפה מהמעביד שידאג לניקיון מקסימלי של המרחב, כדי לשמור על בריאותם של העובדים. ניקיון משרדים בעת הקורונה  המעסיקים אכן לקחו נושא המשך קריאה…

1 2 3 4 5 6 7 8